مدير كل فرهنگ و ا رشاد اسلامى استان يزد، شهادت همشهريان يزدي را در حادثه تروريستي كوفه، تسليت گفت

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد، با صدور اطلاعيه‌اي، با ابراز تاسف از حادثه تروريستي بمب گذاري شده در كوفه كه منجر به شهيد و زخمي شدن تعدادي از هموطنان از جمله شهروندان استان دارالعباده يزد شد، اين اقدام جنايتكارانه را محكوم كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين احمد عجمين، در اين اطلاعيه آورده است: خبر دردناك حمله تروريستي و انفجار بمب، در نزديكي يكي از اماكن مقدسه عراق و كشته و زخمي شدن تعداد زيادي از مردم عراق و هموطنان و زائران ايراني از جمله به شهادت رسيدن جمعي از مردم دارالعباده استان يزد موجب تاثر و تاسف عميق مردم اين استان شده است.

دبير شوراي فرهنگ عمومي استان يزد، با وحشيانه توصيف كردن اين اقدام تروريستي، اين گونه اقدامات و حركات را خيانت به ملت مسلمان عراق و خدمت به دشمنان دولت عراق عنوان كرد و گفت:‌ رويكرد غلط اشغالگران و مسئوليت ناپذيزي آنها موجب افزايش خشم و تروريسم در اين كشور شده است.

حجت‌الاسلام عجمين افزوده است: حضور اشغالگران آمريكايي و انگليسي نشان مي‌دهد كه نه تنها در اين كشور امنيت و آسايش تامين نشده است، بلكه گروه هاي تروريستي و منافقين با حمايت اشغالگران، به دنبال فتنه و آشوب طلبي در اين كشور هستند.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد در پايان ضمن ابراز همدردي و تسليت به خانواده‌هاي زائرين شهيد ايراني به خصوص خانواده‌هاي داغدار يزدي،‌ آنها را به صبر،‌ مقاومت و شكيبايي دعوت نمود و از مردم شريف دارالعباده خواست در مراسم تشييع پيكر اين شهيدان، نفرت و انزجار خود را از آمريكا و نوكران آن ابراز نمايند.

منبع"ايسنا

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا